Coronavirus

Informatie

Coronavirus

Huis Marseille, tuin 401, 2017 © Eddo Hartmann

De regelgeving in het museum wordt aangepast in lijn met de maatregelen van de regering met betrekking tot het coronavirus. Op deze pagina lichten wij u in over een aantal veelgestelde vragen tijdens deze periode. Deze pagina zal regelmatig worden bijgewerkt met nieuwe informatie.

U kunt u ons volgen op Instagram voor meer updates. Wij kijken ernaar uit u weer te verwelkomen bij Huis Marseille.


Nieuwe maatregelen per 28 november 2021

Voor personen van 13 jaar en ouder is het tonen van een coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs vereist voor toegang tot het museum. Een mondkapje dragen en anderhalve meter afstand houden is verplicht, het reserveren van een tijdslot is optioneel.


1. Is Huis Marseille open?

Ja, het museum is weer open. Conform de huidige maatregelen m.b.t. het coronavirus is het museum dagelijks geopend van 10 tot 17 uur. Klik hier voor meer informatie.

2. Moet ik een coronatoegangsbewijs tonen om het museum te bezoeken?

Ja, per 6 november 2021 is het tonen van een geldig coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs vereist voor toegang tot het museum. Klik hier voor meer informatie over het coronatoegangsbewijs.

3. Moet ik in het museum een mondneuskapje dragen?

Ja, tijdens een bezoek aan het museum is het dragen van een mondkapje verplicht.

Klik hier voor meer informatie.

4. Moet ik reserveren voor mijn bezoek?

Nee, dat is op dit moment niet verplicht. Spontaan bezoek is mogelijk, daarbij is registratie van naam en enkele contactgegevens wel verplicht.

Als u ons spontaan bezoekt kan het zijn dat u bij drukte even moet wachten, mensen met een reservering gaan dan even voor. Zo kunnen we onze bezoekers over de dag verdelen en zorgen voor een goede doorstroming en een veilig museumbezoek voor iedereen.

U kunt een ticket reserveren via onze website: klik hier.

4. Kan ik ook telefonisch reserveren?

Reserveren kan momenteel alleen via het online systeem aan, het is niet mogelijk om per telefoon of email te reserveren. Heeft u hulp nodig bij het reserveren? Neem contact op met de klantenservice van onze ticketprovider via: +31 (0)20 244 2877 of support@globalticket.nl.

5. Kan ik ook reserveren als ik een Museumkaart, ICOM-kaart, Stadspas of perskaart heb?

Ja, u kunt dan een gratis ticket reserveren en deze bij uw bezoek in combinatie met de desbetreffende kaart tonen.

6. Ik heb een vraag over mijn ticket. Waar kan ik terecht voor een wijziging, annulering of andere vraag?

Via de supportpagina van onze ticketpartner Global Ticket vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen over uw ticket.

7. Kan ik van de bibliotheek gebruik maken?

De bibliotheek is toegankelijk wanneer het museum geopend is. Enige voorwaarden zijn van toepassing: verplicht handen ontsmetten, max. 3 personen en bij drukte max. 1,5 uur per persoon.

8. Ik heb een vraag of opmerking, hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken via info@huismarseille.nl.

 

Wij bedanken u bij voorbaat voor uw begrip en medewerking, samen zorgen wij voor een prettig en veilig museumbezoek.

  • Maatregelen tegen het coronavirus De huidige maatregelen en nieuws van Rijksoverheid
    rijksoverheid.nl
  • CoronaCheck Informatie over het coronatoegangsbewijs
    coronacheck.nl